четверг, 31 января 2008 г.

ЛЕЗБЕЈСКИ СРЕДБИ – АМАНДА МАРАИС

Со Елејн се знаеме уште од градинка. Оттогаш сме најдобри другарки и во животот многупати сме преспивале една кај друга. Оваа приказна се случи кога имав 18 години, а тоа беше последната година на училиште. Тогаш и двете бевме членови на пливачкиот клуб. Повеќе сакавме по тренингот да се истушираме кај мене или кај неа, одошто со останатите во клубот. И тој ден не беше поинаков. Многупати се имавме видено голи, така што не ни беше срам. Овојпат отидовме во куќата на Елејн. Нејзините не беа дома. Влеговме во бањата и, како и секогаш, Елејн ја заклучи вратата. Тој ден Елејн не пливаше зашто се беше повредила, така што требаше само јас да се истуширам. Ја слеков тесната маичка и ја фрлив на земја. Не носев градник под неа.
- Аманда, имаш многу убави гради, - рече Елејн.
Поцрвенев, зашто до тогаш ми немаше кажано такво нешто.
- Извини, - рече бргу, откако виде дека поцрвенев.
- Во ред е, - одговорив.
Ги соблеков панталоните и тангата и ги фрлив заедно со чорапите на едно купче. Елен гледаше во моето голо тело, а нејзината глава се движеше нагоре-надолу.
- Ќе одам да се истуширам, - се насмевнав.
- А-ха, да, - одговори збунето Елејн. – Јас ќе одам во мојата соба., - рече таа кога влегов под тушот.
Елејн ја затвори вратата и замина од Бањата.
Ја пуштив водата. Брадавиците ми станаа тврди веднаш штом плисна ладната вода врз мене. Почекав пред да ја вклучам топлата, зашто ладната вода ме лади по напорниот тренинг. Полека ја пуштив топлата вода и почнав да се туширам. Пената ги прекриваше моите гради додека ги миев, убаво ги триев. Чувството беше толку убаво штто дури и ме запали. Пичето почна да ми игра. Ја спуштив раката помеѓу нозете и почнав нежно да си го тријам пичето додека водата лизгаше по моите плеќи. Тогаш ми текна дека не сум дома, па престанав да си играм и ја измив сапуницата. Ја зедов бањарката што беше закачена во бањата и ја облеков откако претходно се избришав со пешкир. Влегов во собата на Елејн. Таа лежеше на грб на креветот, на себе имаше само танга и градник, и гледаше телевизија.
- Моите нема да се вратат до 11, па ќе можеме да си гледаме телевизија цела вечер без никој да не вознемирува, - се насмевна Елејн.
Се уште бев многу запалена и се приближив до креветот. Стоев пред неа и ја фрлив бањарката на земја, бев сосема гола пред Елејн. Сакав да знам каква ќе биде нејзината реакција.
Таа, пак, се насмевна.
- Не можам да гледам од тебе, Аманда.
Не беше она што го очекував, па легнав на креветот со грбот завртена кон неа. Гледавме телевизија и по кратко време ми постави прашање на кое повеќе не се надевав:
- Си помислила ли некогаш, Аманда, како изгледа да се има секс со друга жена?
Бев изненадена од прашањето и извикав:
- Да, сум замислувала, а ти?
Ја заврте главата кон мене:
- Во последно време мошне често фантазирам за тоа.
Додека го говореше ова, ја стави раката на мојот врата и полека почна да ме голицка. Се стресов, зашто не знаев како да реагирам. Елејн се насеа и полека ка спушташе раката кон мојата вагина. Додека нејзината рака ме триеше, нејзините очи беа фокусирани кон моето меко избричено пиче. Не знам зошто, но одеднаш ги раширив нозете. Елејн бутна еден прст во мене, а потоа го стави прстот прекриен со сок на нејзините усни. Ја отвори устата и го излижа сокот од мене.
- М-м-м, вкусно е, - се насмевна.
Елејн застана на коленици, се поднавена, така што нејзината глава беше мошне близу до моето пиче. Во собата се почувствува возбуда. Ова ни беше првпат и на девете. Таа добро се загледа во моето пиче, истражувајќи го или, можеби му се восхитуваше? Се затресов кога повторно ме допре, мошне внимателно ги раздвои усните на мојата вагина. Полека ми стави 2-3 сантиметри од прстот во мене. Тивко стенкање излезе од мојата уста. Ја слушнав Елејн како се кикоти, уживаше.
Полека почна да го става ид а го вади прстот, а јас се навлажнив. Другиот прст го стави на мојот клиторис, полека триејќи го со кружни движења. Ова ме натера уште повеќе да стенкам. Беше мошне возбудливо да се почувствува рака од друга девојка на моето пиче. Погледнав надолу и видов колку ја спуштила главата, а нејзиниот јазик беше излезен сод нејзината уста и со врвот го допираше мојот клит. Ги затвроив очите на кратко и уште едно стенкање излезе од мојата уста. Таа нежно го движеше јазикот по мојот клит, а моето тело се тресеше од задоволство. Во меѓувреме продолжи да го става прстот во моето пиче. Ја ставив едната рака на нејзината глава и почнав да ја галам додека таа го лижеше моето пиче. Елејн ги рашири усните од мојата пичка и го постави врвот на јазикот во отворот. Нежно го бутна јазикот во мене. Јас застенкав.
- Отвори ја фиоката до тебе, - ми нареди.
Ја отворив. Во неа лежеше виолетово дилдо, истото она што јас и неколку други другарки и го купивме за осумнаесетиот роденден. Го грабнав дилдото и и го покажав.
- На ова мислеше?
Таа се насмевна, го зеде дилдото, а јас повторно ја вратив раката на перницата.
Елејн го лапна дилдото за да го навлажни. Таа ја постави главата од дилдото на влезот на мојата дупка за ебење. Полека почна да го бута во мене, а во исто време јас почнав да стенкам се погласно и погласно. Таа почна нежно да го вади и да го става дилдото и секојпат одеше се подлабоко и подлабоко. Дилдото не беше големо, така што лесно влегуваше. Моите колкови се тресеа на креветот, дилдото се движеше во мене под контрола на раката на мојата најдобра другарка, додека нејзиниот јазик го дразнеше мојот клиторис. Почувствував оргазам во мене, кој одвај чекаше да избувне. Бев на работ да свршам, кога Елејн сосема го извади дилдото од мојата раширена влажна пичка. Одеднаш таа го бтна целото дилдо во мене, до даска, длабоко во мојата пичка. Се тресев, врескав, а колковите ми се движеа по креветот. Оргазмот експлодираше во мене, гласно стенкав, по дилдотото почнаа да се слеваат течности. Елејн беше насмеана, а јас почувствував колку ми се изморени рацете. Ми требаа неколку минути за да се повратам и да сфатам каде се наоѓам.
Во меѓувреме Елејн беше легнала до мене и со насмевка ме праша:
- Ти се допадна?
Кимнав со главата, зашто тоа беше една од најеротичните и најсензуални работи што дотогаш ги бев искусила, а и оргазмот беше фантастичен исто така. Ме бакна во образот, сстана од креветот, па стоејќи ги соблече гаќичките, го откопча својот градник и ги наклони градите кон мене. Се искачи на креветот и легна врз мене, градите ни се допираа. Нејзиното лице беше неколку сантиметри оддалечено од моето, нејзината топла кожа се триеше од мојата. Елејн ме бакна по носето и се придвижи нагоре кон което лице, нејзината влажна пичка се наоѓаше пред мене. До тогаш немав лижено пичка. Го пуштив јазикот нагоре-надолу помеѓу нејзините вкусни пичкини усни и ја слушнав како нежно стенка. Ги ставив рацете на нејзините колкови и ја придвижив поблизу до мене. Нежно дувнав кон нејзиниот клиторис. Почувствував како нешто влажно почна да тече по моето лице, додека со јазикот го дразнев нејзиниот клиторис. Нежното стенкање на Елејн ме охрабри да продолжам. Бутнав еден прст во нејзината пичка, движејќи го во неа, додека мојот јазик го работеше нејзиниот клит. Имаше мошне розов клит кој беше добро видлив, така што лесно можев да го дразнам со врвот од јазикот. Почувствував како нозете малку и се тресеа. Јас се уште ја ебев со средниот прст, а по него почнаа да се слеваат сокови. Таа ги припои нозете околу мојата глава, држејќи ме блиску до нејзиниот клит. Личев, лижев и го бутав прстот се дури соковите на Елејн не се разлејаа по моето лице, а јас се обидував се да излижам.
Потоа си направивме муабет и мазејќи се заспавме гушнато.
Се надевам дека оваа приказна ви се допадна. Пишете ми ако сакате да стапите во контакт со мене…
Не гризам јако!
Гушки и бацки!

Превод од англиски: Емил Ниами

Комментариев нет: