четверг, 31 января 2008 г.

СЛЕПА – ЕН ФИШЕР

1.
Мојот маж, Кристофер, порано беше финансиски советник. Иако не можеше да се справи со семејниот буџет, неговите клиенти безусловно му веруваа и се чувствуваа сигурни. Затоа и го плаќаа добро. Тогаш водевме убав живот, со исклучок на некои мали брачни проблеми, но нив ги решававме со неколку слатки збора или со посета на спалната соба. Обично се каравме за парите. Моето студио за јога само што почна да носи пари, а јас го декорирав во симпатичен минималистички стил со неутрални бои, едноставни графички решенија и ситни детали како драп перничиња од свила и глинени саксии. Конечно воспоставив контрола врз мојот деловен живот и давав се од себе да станам успешна.
Нештата добро тргнаа. Јас имав работа, а Кристофер трпеливо напредуваше во негеовиот оддел. Еден намуртен зимски ден во петтата година, одненадеж и без никакво предупредување, тој едноставно стана од бирото во неговиот сив преграден простор во банката, поднесе оставка, дојде дома и ми кажа дека сака да отвори фирма за внатрешен дизајн.
Отсекогаш сакаше да меша и комбинира и навистина има чувство за бои, текстура и форми, но никогаш не сме разговарале за идејата да направи бизнис од своето хоби. Сметав дека стресот на работното место стана преголем и дека ќе земе неколку слободни месеци во текот на пролетта и летото за да се опушти, ќе сработи неколку проекти и потоа ќе заборави на таа идеја. Не верував дека е сериозен. Но, откако најде неколку клиенти (благодарение на сестра ми, која има богати пријатели), тој почна да изготвува планови, да нарачува каталози, да посетува продавници за стар мебел, а од нашата празна работилница направи импровизирано студио, во кое ги закачи своите скици. Потроши многу време и пари на подготовки и навистина добро му одеше, но тогаш им се јави на сите клиенти и им се извини, велејќи им дека не се чувствува добро и дека, сепак, не ќе може да ги уреди нивните домови. Потоа си легна.

2.
Дома е речиси една година. На почетокот, спиеше по цел ден. Ќе станеше и во пижами ја гледаше “Опра” и се она што следеше. Ретко се тушираше и се бричеше. Исто така, не сакаше и не сака да води љубов со мене. Нашиот љубовен живот беше најдобриот дел од нашата врска. Сега повторно се премисли и реши да посетува курс за дизајн на накит. Се обидувам да го поддржам во намерата, зашто сум среќна што воопшто нешто го интересира, но морам да кажам дека мојот живот со него е малку чуден и, на моменти, да не кажам честопати, нефер. На пример, морав да го затворам студиото во центарот и да почнам да држам часови дома. Исто така, Кристофер е невработен, којзнае до кога, па јас морам да ги плаќам сите сметки. Едноставно, немаме друг прилив на средства.
Држењето часови дома има свои предности. Дел од работилницата е загреан, па го користам за клиентите, а има и многу простор. Да, новото студио добро функционира, но тешко е да не се забележи Кристофер и метежот што го остава зад себе каде и да мине. Деновиве барем се облекува, па не морам да го кријам како на почетокот.
Обично му давам пари за да оди на кино попладне. Очигледно, тој гледа многу филмови. Никогаш не одеше сам на кино, но сега е поинаку. Се трудам да не мислам каде би отишол ако не е на кино. Мојот ум едноставно се исклучува. Па, што има лошо ако одиш сам на кино? Сега и пуши, па морам да му купувам цигари. Кога знам дека некој ќе дојде, палам миризливи стапчиња, со кои го прикривам мирисот, но тоа не ми се допаѓа.
Би сакала да разговараме за неговото пушење, за проблемите со парите и за неговото ненадејно одење на кино попладне, понекогаш и по двапати, но не можеме. Би сакала да го прашам зошто не сака да спие со мене. Еднаш, кога се обидов, тој почна да плаче. Иако не рече ништо, помислив дека е подобро да не го притискам, ами да чекам самиот да се отвори. Зар не е така? Во моментов, Кристофер седи до кујнската маса и се обидува да направи обетки од ситни делови стар накит, што му ги дадов за да вежба, и изгледа многу смирено.
Сега му е потребна мојата подршка. Го знам тоа. Не можам да мислам на себе. Тоа би било себично, нели? Јас ќе дојдам на ред подоцна, кога ќе му биде подобро, кога ќе се соземе.

Превод од англиски: Дејан Жерајиќ

2 комментария:

Naomisamuel комментирует...

Од мужа сам се раздвојила пре три године. Није било комуникације међу нама. Породице и пријатељи су ме саветовали да пустим и заборавим на брак и да наставим даље у свом животу. Нисам хтела да се удам за неког другог јер дубоко у себи и даље волим свог мужа. Толико сам патио од бола и конфузије да сам прочитао на интернету препоруку о томе како је др Апата поново спојио раскинути брак уз помоћ својих духовних моћи. Стално сам читао толико сведочења о томе како је помогао да се стане на крај разводу и поврати бивше вољене људе и моја вера се обновила. Одмах контактирам др Апату неколико минута касније он ми је одговорио и дао упутства шта да радим, након што сам испунила тражени услов два дана након ритуала, чаролија ми је променила живот око мог мужа да доза не разговара са мном. Два дана ме је звао усред ноћи плачући и извињавајући се да је то дело демона, па сам и даље задивљен овим чудом па му опраштам. Сада је мој брак у равнотежи. Ритуал др Апата је одлично функционисао и мој брак је јачи него раније, и ништа нас више не може раздвојити. Посетио сам толико сајтова на којима сам тражио помоћ, било је безнадежно све док се нисам повезао са др Апатом, правим човеком који ми је помогао да повратим свој покварени брак ако имате сличан проблем у браку, желите да вас муж или жена воле опет. , Имате некога кога волите и желите да вас он или она воли заузврат, имате изазов у свом животу, шаблон чаролије др Апате је решење и одговор на ваш проблем, ВхатсАпп / Вибер са његовим бројем телефона: (+66 81 302 8552), контактирајте га данас тако што ћете послати имејл на драпата4@гмаил.цом. Не дозволите никоме да вам одузме супружника.

isabel kedem комментирует...

Хеј, тако сам узбуђена што се мој брак и мој муж вратио након што је мене и наше двоје деце оставио због друге жене. После 8 година брака, мој муж и ја смо се свађали, све док ме коначно није напустио и преселио се у Калифорнију да буде са другом женом. Осећао сам да је мој живот готов и моја деца су мислила да више никада неће видети оца. Трудила сам се да будем јака само за децу, али нисам могла да обуздам болове који су ме мучили, срце ми је било испуњено тугом и болом, јер сам заиста била заљубљена у свог мужа. Мислим на њега сваки дан и ноћ и увек желим да ми се врати, била сам стварно узнемирена и потребна ми је помоћ, па сам потражила помоћ на мрежи и наишла сам на веб страницу која је сугерисала да ми др Апата може помоћи да се брзо вратим , Па сам осетио да треба да пробам. Контактирао сам га и он ми је рекао шта да радим и ја сам то урадио, а онда је он урадио (љубавну чаролију) за мене. 48 сати касније, мој муж ме је назвао и рекао ми да му ја и деца толико недостајемо, тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и деци. Тада је од тог дана наш брак сада био јачи него раније, а све захваљујући др АПАТИ. он је толико моћан и одлучио сам да поделим своју причу на мрежи Др. Апата је прави и моћни точак за које ћу се увек молити да дуго живим да помогнем својој деци у невољи ако сте овде и требате свог бившег назад или свог мужа преселио се код друге жене, не плачи више, контактирај овог моћног чаробњака одмах. Ево његовог контакта: Пошаљите му е-пошту на:драпата4@гмаил.цом, можете му послати и Вхатсапп/вибер са овим бројем (+447307347648), хвала