пятница, 1 февраля 2008 г.

САКАМ ДА ПУШАМ – ДМИТРИЈ КОРОЉОВ

Женет сум, се е во ред во моето семејство, но, ете, понекогаш нешто ме влече кон момчињата. Убави, со дефинирани тела и цврсти алати – почнаа да ја полнат мојата фантазија. Секако, ми помагаше интернетот – еден куп кул фотки и жешки раскази ја подгреваа и ја развиваа мојата фантазија. Внимателно ги следев геј форумите. Ми се чинеше мошне едноставо - ќе напишеш, ќе ти одговорат, ќе се сретнете.
Многупати се обидов да се сретнам преку форум, но се некако не се погодуваше времето. И еднаш, бидејќи знаев дека навечер ќе имам неколку слободни часа, напишав на форумот:
“Сакам да пушам вечерва од 17 до 19 часот. Имам кола (без затемнети стакла). Најзгодно е југ на Москва”.
Дадов контакт и чекав. Бев нетрпелив и се вклучував на форумот на секои 15 минути, но немаше ништо. И одеднаш, по неколку часа, некој ми се јави:
- Здраво!
- Ај, да се запознаеме.
- Како ме најде?
- На сајтот.
- Имам 28 години, 185-68-17, а ти?
- 30 години, 180-75.
- Имаш план за вечерва?
- Сакам секс.
- Може да се сретнеме денес од 17 до 19, имам кола. Подготвен сум да пушам и да ми го пушат. Имам малку време и сакам нешто интересно.
- Покажи ми твоја слика, плиз…
- Да, што мислиш за вечерва?
- Може да ми го пушиш. Ти одговара така?
- Ајде, каде, какко и кога?
- Голем ти е?
- Кур како кур, не сум го мерел, отприлика 17х4.
- Не сум избричен. Може да ти свршам у уста?
- Ќе видиме таму.
- Сакам во уста да ти свршам. Курот и јајцата ми се бричени.
- Суууупер.
- Ако сакаш, можам да ти го издркам.
- Фала што не заборави на мене.
Всушност, дијалогот беше банален… И по два часа одев на средба со дечкото. Најважно беше што не знаев како во центарот на Москва да најдам некое скришно место. Недалеку од договореното место ја намалив брзината и почнав да разгледувам наоколу… - да барам место. Како да видов еден тивок свиок зад кој имаше сквер и градилиште. Но, сега најважно беше како ќе помине запознавањето, оти најважен е првиот поглед, првото движење, како ќе помине се?
За чудо запознавањето мина просто:
- Здраво.
- Здраво, како дојде…
И почнаа да се кажуваат секакви глупости, иако надворешно бевме опуштени, мене нешто ме тресеше однатре.
- По пат видов едно место, да одиме таму, а?
- Ајде.
Веднаш тргнавме од живата улица. Разговорот беше обичен и незасилен, всушност излезе дека е фин дечко. Застанавме, разгледавме наоколу – метото беше онакво какво што ни требаше.
- Ајде да седнеме одзади, - предложи тој.
Ги подбутнавме предните седишта за да имаме место. Јас нетрпеливо седев, не знаејќи кој треба да почне и како. Тој сосема лесно ги рашири нозете и ги соблече панталоните, гледајќи наоколу. Пред мене седеше гол дечко. Неговиот кур беше спуштен (за разлика од мојот), беше обрежан и мазно избричен. Малку влакнестите нозе и стомак ја надополнуваа сликата. Престанав да размислува, сакав само да го земам во уста и да го пушам…
- Почни да го пушиш, ќе се дигне… - слушнав како низ магла.
Не требаше да ме моли. Се спуштив на колена и го ставив курот в уста. Ебате, каков кејф. Уште не беше дигнат, па го лапнав цел.
- Ова ми е првпат, научи ми како да пушам, - прошепотев јас.
- Поминувај го со јазикот по целата должина.
Главчето го држев во уста, а со раката му го дркав коренот. Со другата рака му ги галев јајцата, нозете, стомакот. Почнав поактивно да ја обработувам главата, ја тргнав раката и со усните минував по целата должина на курот, нагоре-надолу, нагоре-надолу. Се дигна: понекогаш ја подигав главата нагоре, за да видам дали му се допаѓа. Тој, пак, понекогаш погледнуваше наоколу (сепак потребно е да се биде внимателен), но според тоа како почна да стенка и тешко да дише, сфатив дека му се допаѓа. Се обидував да правам онака како што би сакал мене да ми прават: го забрзував темпото, пушев и пушев. Понекогаш престанував, го вадев од уста и му ги лижев јајцата. Мојот партнер ми даде целосна слобода. Кога го работев како машина нагоре-надолу, нагоре надолу, можев да размислувам за ситуацијаат, се кревав нагоре и си помислував: еве, пушам и што? Но, некоја необјаснива желба ме тераше да работам со устата, да му го пушам на дечкото. Тој ги стави рацете на мојата глава – изгледа сакаше да ми го подбутне подлабоко. Јас се обидував да го лапнам повеќе, понекогаш ми доаѓаше нагон на повраќање, но се трудев, не смеев да го успорам темпото, не смеам да го разочарам партнерот. Некако ја завртев главата под определен агол и го допрев курот со непцето:
- А-а-а, така е добро, - прошепоте мојот партнер. –Така, ќе свршам уште малку.
Се сфатив и се обидував да не менувам позиција, се фрлив на неговиот кур, тешко дишејќи низ нос. Бевме ептен запалени. Тој почна необично да дише, па сфатив дека набргу ќе сврши. Тој одеднаш се стегна, а јас се обидов да го земам во уста колку што можам повеќе, спермата ми плисна во грло, а јас речиси не ни забележав. Тој сврши тивко, но енергично, не сакав да го извадам курот од уста, не сакав да се разделувам од него. Но, морав да ја отворам устата и да му го пуштам.
- Фала, супер беше, - рече тој.
- Нема за што, - му одговорив јас.
- Дај да ти го видам твојот, - рече тој, облекувајќи се.
Јас ги раширив нозете и го извадив мојот дигнат кур. Тој со оган во очите ја подаде раката кон него и почна да го дрка.
- Многу ти е добар, можеш да ми го опнеш.
Јас бев при крај и свршив.
Се облеков, излеговме од колата, а тој запали цигара.
- Супер беше, - реков јас, а тој се согласи.
- Јас оттука пеш ќе одам, - ми одговори.
- Океј.
Влегов во колата и си тргнав по работа. А, во главата имав само една мисла: “Пушев кур. И сакам пак”.

Превод од руски: Емил Ниами

Комментариев нет: