вторник, 5 февраля 2008 г.

ГРУБ СЕКС - НИКОЛАЈ ВЛАДИМИРОВИЧ ОБЛАКОВ

Го забаив својот алат меѓу нејзините нозе, така што таа вресна од болка.
И бев лут, поради тоа што почна да зборува за нашиот однос меѓу колегите. И бев директен претпоставен. Таа (се викаше Галина) беше моја десна рака… и моја љубовница (Да, женет бев и многу ја сакав жена ми).
Дојдов кај Галина дома. Без да и кажам нешто, дури и не поздравувајќи се, веднаш ја однесов во спалната. И го соблеков краткиот бадемантил и ја турнав на креветот. Бргу го слеков костумот од себе и веднаш и се нафрлив. И ги раширив нозете и без каква и да е подготовка го набив алатот меѓу нејзините нозе. Таа вресна од болка:
- Еј?! Што ти е? - извика таа. - Немој!
Гаља се обиде да се одслободи од мојата цврста прегратка. Почнав остро да се набивам, удирајќи со главата на мојот алат по дното на нејзината дупка. Таа почна да ме удира со тупаници по градите, по лицето, по плеќите; но јас, молчешкум, го набивав својот алат до крај. Таа гласно стенкаше и се искривуваше од болка, а понекогаш и врескаше. Од нејзините очи се тркалаа солзи.
Во тој момент почнав да свршувам и легнав врз неа. Спермата почна да бризга во неа. Но, јас не почувствував задоволство. Таа, освен болката и непријатниот однос, исто така ништо не почувствува.
Се тргнав од неа. Галина, превртувајќи се, почна да липа.
Ми стана жал и ја ставив мојата рака на нејзините плеќи, сакајќи да ја успокојам; но таа ми ја турна раката и продолжи да липа.
Излегов и отидов во кујната за да се смирам.
Откако испушив една цигара, се вратив. Гаља речиси се беше успокоила. Таа седеше на креветот, со брадата на колена и, гледајќи ме со прекор, рече:
- Што ти е тебе денес?! Секогаш си бил нежен и добар со мене!
- А, ти, што направи? - ја прашав јас. - Ако дознае жена ми, за мене тоа ќе биде катастрофа!
- Ми здодеа вака да живеам. Сакам семејство, деца, но, за жал, тебе те сакам!
- Ќе те отпуштам од работа, - и реков. - Ќе те обезбедам, но под услов да не се мешаш во мојот семеен живот.
- Нека биде така, се согласувам, - рече таа со иронија. - Но, мора да ме сфатиш.
Се смирив. Мојата лутина кон Гаља исчезна. Повторно почувствував привлечност и нежност кон неа. Нежно ја прегрнав одзади и со рацете и ги подигнав градите. Мојот дигант алат се најде меѓу нејзините бедра. Нежно ја легнав Галенка в кревет и почнав да ја милувам по телото. Таа ми одговори со своето милување. Нежно и ги раширив нозете и и го ставив својот алат. Почнавме заедно брзо да се движиме, приближувајќи се кон оргазмот.

Превод од руски: Емил Ниами

1 комментарий:

Анонимный комментирует...

"Бенджамін Бріел Лі був дуже професійним у всі часи, тримаючи мене в курсі всього, що відбувається. Якщо у мене виникли запитання, він завжди міг відповісти. Це була моя перша покупка будинку, я мало знав про процес кредитування, він дуже легко зрозумів речі, до яких у мене виникли запитання. Мені дуже подобалося працювати з ним ».
Він займається кредитною службою, яка працює з групою інвесторів, які готові фінансувати будь-який проект або позичити вам будь-яку суму з дуже низькими відсотками. Зв'яжіться з Бенджаміном Бріелем Лі Електронна пошта: Lfdsloans@outlook.com Номер додатка: + 1-989 -394-3740.