пятница, 1 февраля 2008 г.

НАЧАЛНИЧКАТА - СЛАВА ПУШКИН

Работев во крупна фирма со многу оддели. Еднаш началаничката на мојот оддел ме повика кај себе во кабинетот за да дадам извештај. Бидејќи веќе имав служено војска, јас со сигурен чекор пристапив кон неа и со рамен глас, без запирање, го изложив извештајот. Елена, така се викаше началничката, имаше 32 години. Седејќи на својата кожена фотелја на спротивниот крај од кабинетот на огромното биро ме погледна преку врвот на своите огромни очила, кои ја правеа да изгледа како наставничка. Косата и беше собрана во пунѓа, па затоа изгледаше толку строго. Нејзиниот поглед беше растревожен и не ми беше сеедно.
Таа ми рече дека воопшто не знам да правам извештај и да го изложувам.
Оттргнувајќи ја фотелјата од бирото, Елена ми се приближи. Таа носеше мошне скап, строг темно син костум. Здолништетот и беше над колениците, а низ прозрачната бела кошула се гледаше нејзиниот чипкан градник. Носеше хулахопки месо боја и чевли со многу високи потпетици, од кои нејзиниот од стануваше мошне грациозен.
Откако ми се приближи, ме фати за краватата и почна д го мириса моето свежо бричено лице. Од овој настан градите ми се стегнаа. Началничката, обвивајќи го со својата рака мојот врат, ме повлече за краватата и ме бакна на усните. Нејзиниот бакнеж веднаш стана страсен и таа, пуштајќи го мојот јазик во нејзината уста, почна да го цица. Бев здрвен од неочекуваност и не знаев што да правам со рацете.Ги подигнав, но од страв тие самите се спуштија. Елена, откако го почувствува тоа, ги зеде моите раце и ги стави на нејзината половина. Сфатив дека треба да дејствувам, па силно ја приближив до мене, а таа почна уште посилно да ме бакнува. Елена ја зафрли главата наназат и под моите бакнежи почна да става разни делови од свето лице, ушите, вратот и градите. Нејзиното дишење беше забрзано.
Откако грубо ме оттргна од себе, Елена се спушти на колена и откако ми ги откопча панталоните, ги спушти на земја.Пред нејзиното лице се најде мојот набабрен кур, кој беше стегнат во машката танга. Таа го бакна преку гаќите. Моуте раце се псуштија на нејзината глава. Нејзината малечка рака навлезе во моите гаќи и го фати моето трепетливо оружје на кое јасно се гледаа крвните садови. Со својата рака таа почна да ја движи кожичката на коренот од курот. Од убаина јас јазафрлив главата наназад и почнав да ја галам по ушите.
Откако ми ги соблече гаќите, Елена ја зеде в уста главата на курот и почна да ја цица и да ја лиже. Со едната рака таа го дрнкаше, а со другата ми ги милуваше јајцата. Јас почнав да се движам нанапрес и, помагајќи си со раката, го бутав моето достоинство во нејзиното грло.
Таа жедно пушеше.
Откако се наслади со вкусната предсперма од мојата главичка и откако добро ме возбуди, Елена стана и ми се заврте со грбот. Јас, пак, и го соблеков палтото и кошулата. Нежно бакнувајќи ја по вратот, по рамото и по грбот и го соблеков градникот. Елена легна со стомакот на маса и нејзините цицки ја почувствуваа ладнотијата на полираниот мебел. Таа го стави лицето на масата, го зафрли газето нагоре и ги рашири нозете. Јас, пак, го повлеков патентот и и го соблеков здолништето. Таму, во бели свилени гаќички, се наоѓаше необично убаво кружно газе. Се спуштив и почнав да и ги бакнувам газињата. Мирисот што се ширеше од нејзиното меѓуножје ме заведуваше Почнав да и го мирисам пичето и газето. Елена, гледајќи ме со желба во очите, ја потегна врката на своите гаќички. Пред мене се птвори прекрасната слика на пичето и на газето на Лена.
Доближувајќи ги моите усни до нејзиното пиче, почнав да ја бакнувам и да ја лижам таа умогубечка пупка на љубовта. Приближувајќи се со врвот од носот до дупчето на нејзиното газе, почУвствував како тоа се влажни. Моите усни го дразнеа клиторисот, а мојот јазик ги лижеше нејзините полови усни. Тие толку се отворија и набабрија, што сфатив дека е време да се дејствува и доближувајќи го мојот кур до нејзиното пиче, влегов во неа. Тој лесно се лизна во нејзината природа, а јас почувствував како внатре се се стега.
Милувајќи и го грбот, полвината и газињата на Елена, почувствував како таа се наежи. Јас почнав рамномерно да се движам и мојот алат почна да се движи низ блаженството на начланичката. Таа почна да го прима, раширувајќи ги своите газиња со раце. Јас, воздивнувајќи ја рендав својата шефица, а таа стенкаше и ме молеше да продолжам. Беше многу убава одзади. Но, решив да ја променам позата и ја завртев на грб. И ги раширив нозете и ги ставив потпетиците од нејзините чевли на моите рамена. Ме болеше, но ми беше пријатно. Влегов во неа толку нагло, така што моите јајца болно удрија по аголот на масата. Писнувајќи, таа се фати за едната цицка и почна да ја масира и да ја лиже. Јас, пак, почнав да ја ебам со нова сила, а таа се извиваше и се движеше под мене. Го правеше тоа мошне умешно, а јас силно се возбудив.
Откако решив да се излада и да и дадам можност за иницијатива во сексот, без да го допрам курот, легнав на грб. Елена се најде над мене. Таа, потпријќи се на рацете. почна да е насадува на моето другарче. Со рамномерно движење, таа почна да го трие својот клиторис со мојот влакнест алат. Лежев под Елена, милувајќи и ги градите и цицајќи ги нејзините пупки. Ги лижев кафеавите кругови на нејзините цицки. Елена, зафрлијаќи ја главата наназад и извивајќи се како мачка, ме ебеше мене. Почувствував дека е на граница, но таа запре. Ги наби ноктите на моите гради, така што се виде крв, а нејзините очи се превртуваа. Остро паѓајќи врз мене и силно викајќи, Елена почна да се тетерави во конфузијата на оргазмот. Та аме гребеше и ме дрпаше. Јас, држејќи ја за газето, и го набивав длабоко својот кур. Нејзините заби болно ги загризаа моите усни.
Откако сврши, Елена почна да ме бакнува по лицето. Таа се симна од мене, јас лежев на масата, но мојот кур стоеше како столб, сиот мокар. Началничката го зеде в рака и почна трескавично да го дрнка. Потоа го стави во уста и почна толку јако да го пуши, така што на нејзините образи се ојавија дупчиња. На моите восхитувања им немаше крај и јас почнав бурно да свршувам, изливајќи моќни струи сперма право во устата на Елена. Таа жено ја голташе, обидувајќи се да не испушти ни капка. Откако го извади курот од уста, таа продолжи уште малку да го дрка, цедејќи го остатокот течност, ми ја излижа главичката и ми го бакна курот.
Таа почна да се облекува и ми нареди и јас да го сторам истото. Додека ја нафрлав обвлеката на себе, Елена се доведе во ред. Таа повторно изгледаше беспрекорно. Но, во очите се гледаше нејзината строгост. Ми рече дека отсега треба на овој начин да и поднесувам извештај и оти тоа би било трипати во неделата, при што ме очекува унапредување. Сиот среќен и спомнав дека се уште не сум покажал се. На тоа Елена се насмевна и откако повторно ме погледна низ разбот на очилата, ми рече следниот пат подлабоко да ги отворам темите што не сме ги обработиле.
Не очекував таков развој на настаните. На крајот на краиштата, за да си ја задржам работата нема да морам да ја ебам старата, дебела секретарка на директорот.
Иако, можеби таа се и раскажала на Елена и си спомнив како тие двете разговараа, гледајќи ме мене на последната корпоративна забава…

Превод од руски: Емил Ниами

Комментариев нет: